+ نوشته شده در جمعه نهم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت 1:12 توسط عليرضا زارعي نژاد
|
حمد و سپاس معبودی را سزاست که اولین و بزرگترین سوگند گذار قلم است و برای اهل قلم شرافتی خاص و جایگاهی ممتاز قایل. خرسندم در عین اذعان به قلّت بضاعت خویش و وقوف به کاستی هایم در کار آن شدم، که با بهره گیری بسیار بسیار اندک از رقیمه عالی اسلام، متون ادبی و بافته های بنظر یافته دوران نوجوانیم قلم در دست گرفته سیاه مشقی به نظم در آرورم. و بر این باورم که بی شک خطاهای فراوانی در آن یافت خواهد شد ، چرا که عصمت فقط از آن خدا و بندگان خاص اوست . و از خوانندگان و صاحبنظران گرامی استدعا دارم خطا ها و نواقص آن را گرفته ، اینجانب را مرهون الطاف خود قرار دهند تا ملحوظ نمایم . از خداوند متعال خواهانم که اعمالمان را خالصالوجهه گرداند و از آنچه در این ایام یافته ایم (نه آنچه به جهل بافته ایم ) توشه سفری یا ذخیره ی عقبایی عنایت فرمایدکه به چیزی جز شفاعت اولیاء کرامش که محمد (ص) و آل اوست، امید نبسته ایم. --------------- و من اله توفیق -------------- علیرضا زارعی نژاد